HTML

Eggyel több

2014.03.05. 21:53 pucros

A program szerint ma, másnap, öt helyett hat km várt rám, pontosabban 6276m. Reggel 20 deka darálthúsból (meg répából zsírból, 2 tojásból és sajtból) csináltam omlettet. Csak délutánra éheztem meg, és a vacsorával megvártam a kocogást.

Terepcipővel mentem, igyekeztem legalább teli talppal érkezni. Adatok: 43:09 174 188 Lényegesen lassabb, mint eddig, 6:52 per km, de ezen már nem akarok agyalni, hiszen ebben az évezredben biztos nem futottam még ennyit egybe, és még többet is akarok holnapután. Na jó, futni most sem futottam, ez igencsak kocogás még.

Mentségül az jutott eszembe, hogy a testsúlyom és az átlagsebességem (km/h) szorzatát kellene tornáznom felfelé. Hiszen több súly, több energia, avagy a munka a tömegnek és az elmozdulásnak a szorzata. Ez a mutató ma 825 volt, nagy dolog lenne ezerig felvinni majd. Majd egyszer.

Utána benyomtam egy szupermarketeszacskós salátát egy tőkehalmájkonzervvel, természetesen az olajat beleértve. Ennyi elég.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futness.blog.hu/api/trackback/id/tr955845393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása