HTML

Indul a program

2014.03.04. 20:43 pucros

Előzmény: feb 23ikán vasárnap reggel szigetkör vff 35:30 ami pont 9 km/h. Váltogattam rekortán illetve amelletti futást.

Éjjel csináltam edzéstervet, annak értelmében ma 5km volt teljesítendő.

A súlyom most már általában 95kg alatt van. Ma csak ebédeltem, szép adag csirkemellet zsíros zöldséggel.

VFF-ben a Rozgonyi Piroskán mentem ki a partra, ott a Mátyás király út saroknál fordultam vissza. Ez elvileg 4920m és az óra most ezeket mutatja: 32:54 173 187 hááát ez is 9 km/h, nem több.

A vádlim sajog, de ez volt az egyetlen szűk keresztmetszet. Érdekes, az elején nagyon cikis volt ahogy megindultam az aszfalton, aztán egészen belejöttem a mezítlábas érzésbe.

Ezt a vff dolgot nem szabad rekordtávoknál. Most pl. oké volt, mert a szigetkör ennél hosszabb volt, de a következőnél rendes cipőben megyek. Abban is lehet harántboltozatra érkezni.

Holnap ugyanezt kell megtennem, csak éppen vissza a Vitorla utcán jövök majd, és megkerülöm az egész lakótelepet, úgy jövök haza. Állítólag 6276m az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futness.blog.hu/api/trackback/id/tr135843562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása